بنر افقی روز اورژانس و فوریتهای پزشکی

شناسه مطلب : 325747
ابعاد :30 در 50 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :64 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/06/22
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر لایه باز روز اورژانس

روز 26 شهریور ماه به نام روز اورژانس و فوریتهای پزشکی نام‌گذاری شده است.

بیست و ششم شهریور ماه  فرصتی برای قدردانی از بزرگوارانی است که سختی‌های بسیار را بر خود و خانواده‎های‎شان هموار می‎کنند تا هموطنان نیازمند در کوتاه‎ترین زمان به مراکز درمانی رسانده شوند و سلامت خویش را بازیابند.

تلاشگران عرصه فوریتهای پزشکی در بیشتر مواقع اولین کسانی هستند که بر بالین مصدومین و نیازمندان دریافت خدمات درمانی اورژانسی حاضر می شوند و حفظ حیات آنان را بر عهده می گیرید که نشان از اهمیت والای خدمت آنها و جایگاه ارزشمند اورژانس است. کسانی که برای ارائه خدمات شایسته به بیماران و مراجعین، همواره خود را به دانش روز، مهارتهای فنی و اخلاق حرفه ای آراسته و با احساس مسئولیت و رسیدن بر بالین بیماران در سریعترین زمان ممکن بعنوان فرشتگان نجات، حلاوت نجات جان انسانها را با عمق وجودشان احساس نموده‌اند و زندگی دوباره را به ارمغان می‌آورند.

بنر لایه باز روز اورژانس و فوریتهای پزشکی، توسط تیم طراحان پارس گرافیک به صورت کاملا لایه باز طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر روز اورژانس

طرح بنر روز اورژانس شامل: تایپوگرافی اورژانس و فوریتهای پزشکی، عکس با کیفیت آمبولانس، پرچم ایران، پرچم آرم سازمان اورژانس کشور، عکس باکیفیت آمبولانس و متن گرامیداشت روز ملی اورژانس و فوریتهای پزشکی می‌باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مناسبتی، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

بنر روز اورژانس، طرح بنر روز اورژانس، بنر لایه باز روز اورژانس و فوریتهای پزشکی، گرامیداشت روز اورژانس و فوریتهای پزشکی، تایپوگرافی اورژانس و فوریتهای پزشکی، عکس با کیفیت آمبولانس، پرچم ایران، پرچم آرم سازمان اورژانس کشور، عکس باکیفیت آمبولانس ، متن گرامیداشت روز ملی اورژانس و فوریتهای پزشکی، عکس باکیفیت، بنر مناسبتی

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز روز اورژانس

ابعاد:                                30 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید

سایز:                               64 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر روز اورژانس و فوریتهای پزشکی
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح روز اورژانس
  • استفاده مناسب از وکتور پزشکیار و آمبولانس در طرح بنر
  • استفاده از متن گرامیداشت روز ملی اورژانس و فوریتهای پزشکی
  • طراحی شیک و کاربردی بنر روز اورژانس
  • استفاده از متن در لحظات دشوار زندگی در کنارتان هستیم در طرح بنر روز اورژانس و فوریتهای پزشکی

بنر بزرگداشت روز اورژانس , روز اورژانس , دانلود بنر روز اورژانس , بنر روز اورژانس , بنر تبریک روز اورژانس , وکتور , فوریتهای پزشکی , روز اورژانس و فوریتهای پزشکی , اورژانس , 115 , بنر لایه باز روز اورژانس , طرح روز اورژانس , طرح بنر روز اورژانس , آمبولانس ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325