طرح های تزئینات داخلی خانه

درباره مشاغل تزئینات داخلی خانه


طراحی تزئینات داخلی منزل، هماهنگ‌سازی اجزای داخلی خانه است که با هدف زیباتر شدن و ایجاد یک فضای گرم و دل انگیز در فضای خانه می باشد. خصوصا در خانه های کوچک و نقلی آپارتمانی امروزی با استفاده از طراحی درست تزئینات داخلی منزل می‌توان این فضا را بهینه سازی کرد و با ایجاد هماهنگی بین اجزا، رنگ ها و وسایل، جلوه‌ گری آنها را بیشتر کرد.


با توجه به همه گیر شدن و جذاب شدن طراحی دکوراسیون داخلی دیگر طراحی دکوراسیون محدود به خانه‌های مسکونی نیست و در دفاتر کاری، فروشگاه ها، مغازه ها، بیمارستان ها، هتل ها و غیره هم از قوانین مختلف طراحی دکوراسیون داخلی استفاده می شود .


مشاغل مربوط به تزئینات داخلی خانه همانند دیگر شغل های موجود، نیاز به تبلیغات و بازرایابی دارند. تیم پارس گرافیک تلاش کرده با استفاده از طرح های شیک و کاربردی همکاران صنعت چاپ را برای چاپ کارت ویزیت این دسته از مشاغل مرتفع نماید.


 


ویژگی طرح های کارت ویزیت تزئینات داخلی خانه


از آنجایی این مشاغل تزئیناتی می باشند، در طراحی کارت ویزیت های شغل مربوط به تزئینات داخلی خانه از شیپ ها و لایه های مرتبط با این شغل و رنگبندی خاص استفاده شده و به دلیل تلاش برای رعایت اصول طراحی، از فضای صنعتی دوری شود که پرستیژ مربوط به این مشاغل حفظ شود.


این دسته بندی شامل طرح های کارت ویزیت مرتبط با مجموعه شغل های تزئینات داخلی خانه می شود. در این دسته بندی تمامی طرح های کارت ویزیت به صورت کاملا اختصاصی مربوط به تیم طراحان پارس گرافیک بوده و حقوق آن به صورت کامل مربوط به پارس گرافیک می شود.


 


انواع طرح های کارت ویزیت مشاغل تزئینات داخلی خانه



  • کارت ویزیت فروشگاه مبل

  • کارت ویزیت فروشگاه فرش و موکت

  • کارت ویزیت پرده سرا

  • کارت ویزیت گالری لوستر و آیینه

  • کارت ویزیت دکوراسیون داخلی

  • کارت ویزیت کالای خواب


 


مشخصات کلی طرح های کارت ویزیت تزئینات داخلی خانه


تمامی کارت های ویزیت طراحی شده در این دسته بندی چه به صورت افقی و چه به صورت عمودی با رزولوشن 300 و در ابعاد 6 * 9 سانتی متر می باشند. طرح های کارت ویزیت مشاغل تزئینات داخلی خانه با پسوند psd بوده به این معنی که این طرح ها کاملا لایه باز بوده و کاربران می توانند این طرح ها را به صورت دلخواه خود در نرم افزار فتوشاپ (Adobe Photoshop) ویرایش نمایند.


ضمنا دقت کنید به دلیل استفاده از عناصر و المان های متفاوت در طراحی کارت ویزیت ها حجم تمامی طرح ها متفاوت می باشد.