طرح کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل

درباره شغل نمایشگاه اتومبیل


امروزه نیاز به اتومبیل و به‌طورکلی وسایل حمل‌ونقل در سطح جامعه بیش‌ازپیش نمایان شده و به‌تبع آن، روابط اشخاص در خصوص انتقال و استفاده از این وسایل، مثل خرید، فروش، اجاره و… دچار تحول گردیده است.


ازآنجایی‌که برای انجام هر عملی وجود عده‌ای متخصص لازم است، در خصوص دادوستد اتومبیل نیز افرادی تحت همین عنوان در نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های اتومبیل به فعالیت می‌پردازند.


این نمایشگاه‌ها، در عرف بنگاه‌های معاملات اتومبیل نامیده می‌شوند که بر اساس قوانین مصوب و زیر نظر اتحادیه صنف نمایشگاه‌های اتومبیل فعالیت می‌نمایند.


بر همین اساس، اشخاصی که به‌نوعی نیاز به خرید اتومبیل دارند یا از سوی دیگر خواهان فروش اتومبیل خود می‌باشند، به این بنگاه‌ها مراجعه کرده و از خدمات آن درازای پرداخت حق‌الزحمه بهره‌مند می‌گردند.


نمایشگاه داری خودرو در ایران به عنوان یکی از مشاغل پردرآمد و لوکس در کشور به حساب می آید.


نمایشگاه های ماشین همانند دیگر شغل های موجود، نیاز به تبلیغات و بازرایابی دارند. تیم پارس گرافیک تلاش کرده با استفاده از طرح های شیک و کاربردی همکاران صنعت چاپ را برای چاپ کارت ویزیت این دسته از نمایشگاه ها مرتفع نماید.


 


ویژگی طرح های کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل


از آنجایی این شغل مربوط خدمات خودرو می باشد، در طراحی کارت ویزیت های مربوط به این شغل از شیپ ها و لایه های مرتبط با این مشاغل و رنگبندی خاص استفاده شده و به دلیل تلاش برای رعایت اصول طراحی، از فضای صنعتی و فانتزی دوری شده که پرستیژ مربوط به این شغل حفظ شود.


این دسته بندی شامل طرح های کارت ویزیت مرتبط با مجموعه نمایشگاه اتومبیل می شود. در این دسته بندی تمامی طرح های کارت ویزیت به صورت کاملا اختصاصی مربوط به تیم طراحان پارس گرافیک بوده و حقوق آن به صورت کامل مربوط به پارس گرافیک می شود.


 


مشخصات کلی طرح های کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل


تمامی کارت های ویزیت طراحی شده در این شغل چه به صورت افقی و چه به صورت عمودی با رزولوشن 300 و در ابعاد 6 * 9 سانتی متر می باشند. طرح کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل با پسوند psd بوده به این معنی که این طرح ها کاملا لایه باز بوده و کاربران می توانند این طرح ها را به صورت دلخواه خود در نرم افزار فتوشاپ (Adobe Photoshop) ویرایش نمایند.


ضمنا دقت کنید به دلیل استفاده از عناصر و المان های متفاوت در طراحی کارت ویزیت ها حجم تمامی طرح ها متفاوت می باشد.