طرح تراکت فروشگاه موتور سیکلت

درباره شغل فروشگاه موتور سیکلت


امروزه موتور سیکلت به دلایل، صرفه جویی در سوخت، دسترسی سریع به سفارشات و آسان و کم هزینه بودن جزو پرفروش ترین وسایل نقلیه بین افراد جامعه می باشد.


موتور سیکلت را وسیله نقلیه موتوری دو، سه یا چهار چرخ یا دارای چرخ‌های دوقلو تعریف نموده اند.


فروشگاه های موتور سیکلت با فروش انواع مختلفی از موتور سیکلت به علاقه مندان این وسیله نقلیه فعالیت می کنند.


فروشگاه های موتور سیکلت همانند دیگر شغل های موجود، نیاز به تبلیغات و بازرایابی دارند. تیم پارس گرافیک تلاش کرده با استفاده از طرح های شیک و کاربردی همکاران صنعت چاپ را برای چاپ تراکت رنگی این دسته از فروشگاه ها مرتفع نماید.


 


ویژگی طرح های تراکت رنگی فروشگاه موتور سیکلت


از آنجایی این شغل مربوط خدمات موتور می باشد، در طراحی تراکت رنگی های مربوط به این شغل از شیپ ها و لایه های مرتبط با این شغل و رنگبندی خاص استفاده شده و به دلیل تلاش برای رعایت اصول طراحی، از فضای فانتزی دوری شده که پرستیژ مربوط به این شغل حفظ شود.


این دسته بندی شامل طرح های تراکت رنگی مرتبط با مجموعه فروشگاه موتور سیکلت می شود. در این دسته بندی تمامی طرح های تراکت رنگی به صورت کاملا اختصاصی مربوط به تیم طراحان پارس گرافیک بوده و حقوق آن به صورت کامل مربوط به پارس گرافیک می شود.


 


مشخصات کلی طرح های تراکت رنگی فروشگاه موتور سیکلت


تمامی تراکت های طراحی شده در این شغل چه به صورت افقی و چه به صورت عمودی با رزولوشن 300 و در ابعاد 21*29.7 سانتی متر می باشند. طرح تراکت رنگی فروشگاه موتور سیکلت با پسوند psd بوده به این معنی که این طرح ها کاملا لایه باز بوده و کاربران می توانند این طرح ها را به صورت دلخواه خود در نرم افزار فتوشاپ (Adobe Photoshop) ویرایش نمایند.


ضمنا دقت کنید به دلیل استفاده از عناصر و المان های متفاوت در طراحی تراکت رنگی ها حجم تمامی طرح ها متفاوت می باشد.