طرح تراکت یخچال های صنعتی

درباره شغل فروشگاه یخچال صنعتی


یخچال صنعتی برای استفاده در آشپزخانه های صنعتی مانند کافی شاپ ها، هتل ها، رستوران ها و فست فود ها توسعه یافته اند. یخچال های صنعتی شادابی مواد غذایی را حفظ می کند و مواد غذایی را مدت زمان طولانی سالم نگه می دارد. یخچال های صنعتی با توجه به ظرفیتشان برای آشپزخانه های بزرگ و آشپز خانه صنعتی مناسب هستند و با توجه به نیاز های مختلف آشپزخانه انواع مختلفی دارند و جز تجهیزات آشپزخانه صنعتی به حساب می آیند.


برای تهیه یک یخچال صنعتی باید از فروشگاه یخچال صنعتی کمک بگیرد چون اندازه این قبیل یخچال صنعتی با استانداردهای خانگی فرق دارد و متناسب با موارد استفاده ای که دارند، تولید و عرضه می شوند.







فروشگاه یخچال صنعتی همانند دیگر شغل های موجود، نیاز به تبلیغات و بازرایابی دارند. تیم پارس گرافیک تلاش کرده با استفاده از طرح های شیک و کاربردی همکاران صنعت چاپ را برای چاپ تراکت رنگی فروشگاه یخچال صنعتی تا حدود زیادی مرتفع نماید.







 


ویژگی طرح های تراکت رنگی فروشگاه یخچال صنعتی


از آنجایی که فروشگاه یخچال صنعتی مربوط به مشاغل صنعتی می باشد، در طراحی تراکت رنگی های این دسته، از شیپ ها و لایه های مرتبط با این شغل و رنگبندی خاص استفاده شده و به دلیل تلاش برای رعایت اصول طراحی، از فضای فانتزی دوری شده که پرستیژ مربوط به این شغل حفظ شود.


این دسته بندی شامل طرح های تراکت رنگی مرتبط با مجموعه فروشگاه یخچال صنعتی می شود. در این دسته بندی تمامی طرح های تراکت رنگی به صورت کاملا اختصاصی مربوط به تیم طراحان پارس گرافیک بوده و حقوق آن به صورت کامل مربوط به پارس گرافیک می شود.


 


مشخصات کلی طرح های تراکت رنگی فروشگاه یخچال صنعتی


تمامی تراکت رنگی رنگی طراحی شده در این شغل چه به صورت افقی و چه به صورت عمودی با رزولوشن 72 و در ابعاد 21*29.7 سانتی متر می باشند. طرح های تراکت رنگی فروشگاه یخچال صنعتی با پسوند psd بوده به این معنی که این طرح ها کاملا لایه باز بوده و کاربران می توانند این طرح ها را به صورت دلخواه خود در نرم افزار فتوشاپ (Adobe Photoshop) ویرایش نمایند.


ضمنا دقت کنید به دلیل استفاده از عناصر و المان های متفاوت در طراحی تراکت رنگی ها حجم تمامی طرح ها متفاوت می باشد.