طرح لایه باز فروشگاه ترشی و مربا

درباره شغل فروشگاه ترشی و مربا


 


ترشی انداختن به منظور استفاده از میوه‌ها و سبزیجات در سایر فصل‌های سال و یا استفاده از آن‌ها به نحوی دیگر است. انواع ترشی با میوه و سبزیجات مختلف هر فصل درست می‌شود. بعضی از ترشی‌ها تکنیک‌های خاصی برای درست کردن دارند و بعضی را باید با مواد بخصوصی طعم‌دار کرد.


 


ترشی انداختن فرایندی برای حفظ و ذخیره غذا و طولانی کردن عمر آن‌ها با استفاده از باکتری‌های غیرهوازی مفید است. این باکتری‌ها با رشد و ایجاد کلونی مانع از رشد باکتری‌ها و سایر عوامل بیماری‌زا و یا ناخوشایند مثل انواع کپک‌های مسموم کننده می‌شوند. این امر به دلیل دی اکسید کربن آزاد شده در فضای بسته شیشه است که باعث رشد باکتری‌های غیر هوازی می‌شود که نیازی به اکسیژن ندارند. این مخمر‌ها هیچ ضرری برای انسان ندارند، اما باعث تخمیر مواد غذایی و طولانی شدن عمر آن‌ها می‌شوند.


 


یکی از دلایلی که میوه‌های تازه را تبدیل به مربا می‌کنند، این است که هر فصلی میوه‌های خاص خود را دارد و در همه فصول نمی‌توان هر میوه‌ای را که دلمان خواست را میل کنیم، یکی از راه‌های ماندگاری بالای میوه‌ها مربا کردن آنها است. از دیگر هدف‌های مربا کردن میوه‌ها تنوع غذایی در سفره‌های رنگارنگ است که این جریان در فرهنگ ما نیز رخنه کرده است.


 












فروشگاه ترشی و مربا همانند دیگر شغل های موجود، نیاز به تبلیغات و بازرایابی دارند. تیم پارس گرافیک تلاش کرده با استفاده از طرح های شیک و کاربردی همکاران صنعت چاپ را برای چاپ بنر فروشگاه ترشی و مربا تا حدود زیادی مرتفع نماید.







 


 


 


ویژگی طرح های بنر فروشگاه ترشی و مربا


 


از آنجایی که فروشگاه ترشی و مربا مربوط به مواد غذایی و خوراکی می باشد، در طراحی بنر های این دسته، از شیپ ها و لایه های مرتبط با این شغل و رنگبندی خاص و تجاری استفاده شده و به دلیل تلاش برای رعایت اصول طراحی، از فضای صنعتی دوری شده که پرستیژ مربوط به این شغل حفظ شود.


 


این دسته بندی شامل طرح های بنر مرتبط با مجموعه فروشگاه ترشی و مربا می شود. در این دسته بندی تمامی طرح های بنر به صورت کاملا اختصاصی مربوط به تیم طراحان پارس گرافیک بوده و حقوق آن به صورت کامل مربوط به پارس گرافیک می شود.


 


 


 


مشخصات کلی طرح های بنر فروشگاه ترشی و مربا


 


تمامی بنر های طراحی شده در این شغل چه به صورت افقی و چه به صورت عمودی با رزولوشن 300 و در ابعاد 6 * 9 سانتی متر می باشند. طرح های بنر فروشگاه ترشی و مربا با پسوند psd بوده به این معنی که این طرح ها کاملا لایه باز بوده و کاربران می توانند این طرح ها را به صورت دلخواه خود در نرم افزار فتوشاپ (Adobe Photoshop) ویرایش نمایند.


 


ضمنا دقت کنید به دلیل استفاده از عناصر و المان های متفاوت در طراحی بنر ها حجم تمامی طرح ها متفاوت می باشد.